סדנאות בישול צמחוני

ההרצאה האידיאלית עבור האנשים החשובים לכם

מה גורם לאנשים לבחור בבישול צמחוני? המון פעמים בחירה בצמחונות נובעת מתוך רצון שלא לפגוע בבעלי חיים ו/או מתוך בחירה בתזונה בריאה יותר.

ממה צמחונים נמנעים?

הצמחונים אינם אוכלים בשר, אך בניגוד לטבעונים הם כן צורכים מוצרי חלב, ביצים ודבש.

"אבל אם אני אהיה צמחוני, לא יהיה לי מה לאכול"

 המון אנשים נרתעים מתזונה צמחונית כי הם חושבים שאם התפריט שלהם לא מכיל בשר, לא יהיה להם מה לאכול חוץ מפשטידות וסלטים – וזה ממש לא כך! מגוון המתכונים וחומרי הגלם בעולם הצמחוני הוא הרבה יותר רחב ועשיר ממה שאתם מדמיינים. 

אחרים נרתעים מתזונה צמחונית בגלל חוסר ידע בנושא צמחונות וחוסר מודעות לכל היתרונות הטמונים בכך. 

ייתכן שאתם כבר צמחונים אבל כבר נגמרו לכם הרעיונות מה לאכול בכל יום.

בדיוק בגלל כל הסיבות הללו קיימות סדנאות בישול צמחוני.

"כבר הרבה זמן שאני חושב לעבור לתזונה צמחונית, אבל מאוד קשה לי. איך אני מתחיל לעשות את השינוי?"

קודם כל, זה לא צריך לקרות בבת אחת אלא השינוי יכול להיות הדרגתי כך שלאט לאט מגיעים לתזונה צמחונית מוחלטת או כמעט מוחלטת. הרבה צמחונים כן צורכים דגים. בנוסף, אם רוצים לעיתים רחוקות לאכול קציצה אחת של סבתא או של אמא – אל תדאגו, זה לא משהו פלילי .

השינוי מתחיל קודם כל בראש: לא לחשוב שלא יהיה לכם מה לאכול, אלא צריכים לחשוב איך נכין את הקציצה המופלאה של סבתא בגרסה צמחונית ולא פחות טעימה! אתם תופתעו לגלות כמה דרכים יצירתיות יש כדי להגיע לאותה הקציצה בגרסה צמחונית. כמובן שלא צריכים לחשוב על אוכל צמחוני כעל עונש אלא כעל דבר חיובי ומבורך שישפיע לטובה על בריאותנו.    

עלינו להכיר את העולם של חומרי הגלם הצמחוניים, ולהבין מה הם תורמים לגוף שלנו וללמוד על מגוון הדרכים שבהן אנו יכולים לבשל איתם מנות לא פחות מנפלאות.

אני ממליצה לחשוב מהי המנה הבשרית שהכי מתחשק לכם לאכול עכשיו ולהכין את הגרסה הצמחונית שלה. נחזור שוב לקציצות האהובות של סבתא ונחליף את הבשר שבהן בחצילים / פטריות / עדשים / שעועית / בטטה / תחליף בשר וכו'. כמו שניתן לראות, לא חסרות אפשרויות, להפך! המגוון הוא עצום ומאפשר לכם ליהנות מהקציצות של סבתא בכל פעם בגרסה קצת אחרת,  אבל תמיד טעימה ובריאה.

איפה ומתי מתקיימות הסדנאות בישול צמחוני?

מיקום: אריק אינשטיין 3, חולון

 השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם עם מועדי הסדנה

רוצה לשמוע פרטים נוספים על הרצאות

השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

סדנאות בישול צמחוני

זכרונות ילדות

סבתא שלי תמיד הייתה אומרת שבית המרקחת הטוב ביותר בעולם נמצא אצל הירקן, כי לשם מגיעים כדי לקנות דברים שמונעים מאיתנו הרבה מחלות. רק מלהגיע עם סבתא אל הירקן הייתי מרגישה את הבריאות נכנסת לגוף – וזה בדיוק ההפך ממה שמרגישים כשמגיעים לבית מרקחת קונבנציונלי. אז אולי הגיע הזמן שנבקר הרבה יותר אצל הירקן וכמובן שאם יש לנו גינה נוכל לגדל כמה ירקות אורגניים אצלנו.

יתרונותיה של התזונה הצמחונית

בריאות, בריאות, בריאות – גם פיזית וגם נפשית! אם נאכל מאכלים מגוונים בצבעים שונים, נבטיח לעצמנו שנקבל את כל מה שגופנו זקוק לו כדי להיות בריא ועם מערכת חיסון חזקה יותר.

אחרי שהבנו שלהיות צמחוני רק תורם לנו מגוון עצום של מאכלים חדשים ונפלאים וגם שמחה ובריאות, נותר לנו רק להירשם לסדנאות בישול צמחוני ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות שציינתי במאמר זה.

אחרי שתשתתפו בסדנאות בישול צמחוני, תתעורר בכם הסקרנות לגלות עוד ועוד חומרי גלם חדשים, למצוא מתכונים צמחוניים נוספים ויהיה לכם חשק להיכנס למטבח ולהכין אוכל צמחוני בריא וטעים לעצמכם ולשאר בני הבית.

לסיכום, אני ממליצה לכם מכל הלב להירשם לסדנאות בישול צמחוני! העניקו לעצמכם את המתנה הנהדרת הזו, שבזכותה תהיו לא רק בריאים יותר אלא גם תתעסקו הרבה פחות בשאלה "אז מה אוכלים היום?" כי יהיה לכם מגוון רחב ויצירתי במיוחד של אופציות טעימות ובריאות.

אני מקווה מאוד שהמאמר הועיל לכם. שתפו אותו עם כל היקרים לכם. 

בואו לגלות מגוון קטגוריות.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן