הרצאות

עובדים בריא

מנהלים/עובדים , אני מגיעה אליכם! לסביבת העבודה שלכם!

שעה וחצי של הרצאה, תוביל לשינוי שנרוויח יותר שעות עבודה ביום!

כי תזונה נכונה, גורמת ליותר עירנות , אנרגיה ומיקוד, יעילות בעבודה הספק וסיפוק גדולים יותר!

המתנה הכי שווה לעסק ולעובדים , ליום גיבוש או סתם באמצע יום עבודה, הרצאה קבועה בלו"ז, או הפתעה.

הרצאה וארוחה – סיבה לפגישה קבועה

חברים? קבוצות? מפגשים קהילתיים?

בקבוצות קטנות, באווירה ביתית סדרת הרצאות מעניינות ומותאמות שתוביל לשינויים קטנים בחשיבה ובהתנהלות היומיומית ושינויים גדולים בחיוניות, באורח חיים ובדרך להגשמה עצמית.

ללמוד לחיות נכון , זה הכי נכון.

חלק ממגוון ההרצאות שלי

הרצאה להורים שלוקחים אחריות על תזונת ילדים

איך לגדל ילדים בריאים יותר?

הכל מתחיל מהבית! כיצד להפוך את הבית לבריא יותר? טיפים אשר יעזרו לכם לבנות אורח חיים בריא יותר ואפילו בקלי קלות, תוך התחשבות בגורמים הסביבתיים ובהשפעתם

  • תזונה כמניעת הפרעות קשב וריכוז
  • תזונה כחיזוק מערכת החיסון ועידוד סילוק רעלים ביעילות
  • שיטות פרקטיות להתמודדות עם רצונות הילד במזונות דלים בערכים תזונתיים, כיצד לגמול ילדים ממזונות לא בריאים.
  • מפגש מעשיר ומעשי שיהפוך את הבית לבריא יותר.

אוכלים בריא – שינוי הרגלי תזונה תוך שבירת מיתוסים תזונתיים

מה עובד ומה " עובד" עלינו בעניים. 

הדרך הנכונה לשינוי מתחיל בבישול בריא 

  • מתכונים בריאים טעימים וקלים להכנה שמתאימים לכל המשפחה
  • שינוים קטנים ברכיבים (שאף אחד לא ישים לב) יביאו לשינוי גדול בערך תזונתי
  • סקירה של מגוון בעיות נפוצות (בעיות עיכול, שינה, סוכר, נשירת שער, קנדידה וכו)
  • אופני התמודדות בתזונה

עודף משקל?

הסוף לספירת הקלוריות!

אם נזין את הגוף ברכיבים בעלי ערך תזונתי גבוהה, אותם מזונות יתפרקו, יספגו וישמשו לגוף לתהליכים של בניה ויצירת אנרגיה ולא ילקחו לרקמת השומן.

הזנה נכונה גורמת לגוף לעבוד ולנו להיות חיוניים ויטלים ובריאים יותר!

איך עושים את זה?

פשוט, אני מביאה איתי להרצאה תיק ובו מספר כלים פשוטים לשינוי ולתזונה אנרגטית. אתם רק צריכים להקשיב, לכתוב (כדי לא לשכח) וליישם!

ניקוי רעלים

במהלך החיים אני צוברים רעלים ע"י צריכת מזונות עתירי שומן, חלבון מהחי, מזונות מעובדים, משומרים, צוברים בגופינו עודפי תרופות והורמונים, חשופים לחומרי הדברה, זיהום אויר, עשן סיגריות, אויר מזגנים מזוהם ונזקי מצב רוח משתנים, עצבים, חרדות שהחיים לא מאפשרים לנו לפסוח עליהם ונחשבים למקור צבירת רעלים די גדול בחיינו.

הכבד ביחד עם מערכת החיסון אחראים על פירוק הרעלים בגופינו.

בתקופת הניקוי , השלב הראשון הוא תזונה היפואלרגנית, מורידים את כל האלרגנים מהתזונה, מרבים בצריכת ירקות ופירות מעשירים את הגוף בויטמינים מינרלים וסיבים תזונתיים שמאפשרים לכבד להתפנות לפינוי הרעלים… בהדרגה מוסיפים חלבון מהצומח, שומנים חיוניים, פחמימות מלאות, וחלבונים מהחי בכמות מועטת.. עם החזרת המזונות אנו בוחנים מחדש את יכולת הגוף לקבל מזונות, ומגלים מזונות שטוב לנו איתם וכאלה שלא מטיבים איתנו, טועמים מזונות שלא הכרנו, וחלקם מאמצים.

לבסוף בונים תפריט המורכב ממכלול המזונות שגרמו לגוף להיות חיוני, ולתפקוד מקסימלי. התהליך מלווה במתכונים המתאימים לכל שלב, ובתמיכה יום יומית והשגחה מלאה.

קורס אומנות הבישול הבריא

צעד אחר צעד, הכרות עם המטבח הבריא, חשיפה לחמרי גלם איכותיים ומגוונים, צורות בישול נכונות ומותאמות לעונות השנה, רעיונות ועקרונות התזונה הנטורופתית הבריאה.

המפגשים תאורטים ויישומיים, גם נלמד, נקבל חומר כתוב, גם נכין אוכל טעים ביחד ונאכל.

בואו נלמד ביחד איך לעשות שינוי אמיתי, נבין למה זה נכון, נראה כמה זה קל להכין, נאכל נתמלא באנרגיות ונצא לאורח חיים בריא.

מפגש 1:

קטניות או לא להיות–  צורות בישול / הנבטה , למה בכלל כדאי לאכול קטניות? שילובים טעימים ושילובם בתפריט. שימוש בקטניות למניעת בעיות בריאות , לטיפול, ותחושת שובע. השימוש בקמחים של קטניות, ממרחים/ קציצות/ מרקים/תבשילים/ סלטים וקינוחים! עולם שלם של בריאות, עם שיטות לצריכה יומיומי במינימום התעסקות.

מפגש 2 :

דגנים מלאים בבריאות- ההבדל בין דגנים מלאים למזוקקים.

הדגנים והשפעותיהם על מצבי מניעה וטיפול בבעיות בריאות. "דגני על", דגנים נטולי גלוטן ודגנים מופחתי גלוטן. שילובם במנות קרות וחמות בשיטות בישול שונות ובריאות.

ניצור ביחד מנות שיספקו תחושת שובע לאורך זמן עם אינדקס גליקמי נמוך, נכיר דגנים חדשים ומנות מפתיעות.

מפגש3:

השומנים שחייבים– אילו שמנים חייבים להכניס למטבח? מה הכמות המומלצת ביום? כתיבול? הקפצה? בישול? ואפייה. שומנים המספקים לנו את חומצות השומן שהגוף אינו מסוגל לייצר וחייב לקבל מהמזון. חשיבותם הבריאותית באיזון רמות שומן בדם, תמיכה במערכת החיסון ועוד פעולות פיזיולוגיות רבות. נכין ביחד מנות טעימות ומגוונות רטבים  וקינוחים סופר בריאים!

מפגש 4:

ירקות / פירות חגיגת בריאות צבעונית– ירקות טריים /מבושלים/ מוקפצים/ מאודים ואפויים.

איך להכניס כמויות של ויטמינים מינרלים ונוגדי חימצון לכל ארוחה ביום. תוספי התזונה מהטבע. למה צריך את הירוק? במה מטפל הצבע האדום? מתי כדאי להוסיף את הכתום? ועל מה אי אפשר לוותר..

שימוש בירקות עונתיים במגוון צורות וצבעים. מהחשובים ועד הטעימים במיוחד.

מפגש 5:

ארוחות מלאות– ניצור ביחד ארוחות בוקר/ ביניים/ צהריים/ערב ונשנושים בריאים, נבנה מנות שיכילו ערכים תזונתיים גבוהים, שיספקו לנו תחושת שובע וישאירו אותנו חיוניים ומלאים באנרגיה.

תזונה לגיל השלישי

סדרת הרצאות בת שישה מפגשים מרתקים על איך למנוע / לטפל בחסרים תזונתיים המאפיינים את הגיל השלישי, מה בתזונה היומיומית חייב להכנס לגוף ועל מה חייבים לוותר. הרגלים שצריך להפרד מהם, וכאלו שחייבים לאמץ לא מאוחר מידיי, שינוי תזונתי משפיע מיידית. בואו נפחית/ נמנע מלקיחת תרופות,  זה השלב בחיים של "לקטוף את הפירות שיצרנו", נעשה זאת בבריאות מיטבית ואנרגיה מירבית.