קייטרינג טבעוני לחתונה – כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים

קייטרינג טבעוני לחתונה 

טבעונות הפכה כבר מזמן להרבה יותר מאשר סתם הרגלי אכילה. הטבעונות מלווה אנשים רבים כדרך חיים של ממש, המהווה חלק אינטגרלי מחייהם ולא מסתיימת רק מול הצלחת. החל מעקרונות ואידיאולוגיות הנוגעות לשמירה על הסביבה ועל בעלי החיים, ועד רצון ליצור אורח חיים טבעי ובריא יותר באופן כללי, הכולל גם תמות רוחניות.
הטבעונות פעמים רבות סובבת את כל חייהם של הבוחרים בה, ולפיכך מתבקש שהיא תבוא לידי ביטוי גם כאשר הם בוחרים לארגן אירוע גדול.
במיוחד באירוע כמו חתונה, שהוא אירוע שיא של פעם בחיים, יש צורך בהתאמה בין השקפת העולם ואמונות הזוג, לבין אופי האירוע עצמו.
בעקבות כך, בשנים האחרונות הולך ועולה הביקוש עבור קייטרינג טבעוני לחתונה. זוגות בהם אחד או יותר מבני הזוג דוגל באורח חיים טבעוני, זהו אך טבעי ומתבקש שהחתונה תהיה אף היא טבעונית. זאת, מאחר וטבעונים רבים, אשר משקיעים אנרגיה רבה ומאמצים על מנת לצמצם את צריכת שוק המזון מן החי, מרגישים לא בנוח להגיש באירוע שלהם מנות הנוגדות את ערכיהם שעליהם את מתאמצים ביום יום.
עם זאת, אוכל טבעוני דורש לעתים קרובות השקעה, מקוריות ויצירתיות, על מנת לשמור על רמה גבוהה בה גם אורחים שאינם טבעונים, יהיו מרוצים ושמחים מהאוכל.
לכן, ריכזנו עבורכם רשימה של מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם, לפני שאתם בוחרים קייטרינג טבעוני לחתונה שלכם.

קייטרינג חתונה לטבעוני

אז מה חשוב לוודא לפני הזמנת קייטרינג טבעוני לחתונה?

כמובן שהבחירה הינה אינדיבידואלית, ומנה שתהיה טעימה או תיראה טוב לאחד, לא בהכרח תהיה כזאת עבור אדם אחר. עם זאת, ניתן להצביע על מספר עקרונות שעשויים להנחות אותנו בעת בחירה של קייטרינג טבעוני לאירוע.

  • שימוש בחומרי גלם טריים – אמנם הטיפ הזה חשוב עבור כל הזמנה של קייטרינג, בין אם טבעוני ובין אם לא, אך כאשר מדובר במנות טבעוניות, הדבר בולט עוד יותר. מנות טבעוניות מבוססות על חומרי הגלם הטבעיים, כך שהירקות והפירות הם במקרים רבים כוכבי המנה. לכן, חשוב במיוחד לשים לב כי הקייטרינג עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים, טובים וטריים, שיאפשרו למנה להגיע למקסימום הטעם שהיא יכולה להעניק.
  • טעם – בסופו של דבר, חשוב מאוד שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל. עבור אוכל טבעוני, לעתים קרובות המחמאה הגדולה ביותר היא אוכלי בשר שנהנים ממנו עד כדי כך שלא היה חסר להם דבר בארוחה. לכן, מומלץ להגיע לטעום ממנות הקייטרינג לפני שמזמינים, על מנת לוודא שהוא מתאים לטעמכם ולטעם האורחים שלכם.
  • ערך מוסף – כאמור, הבחירה בטבעונות הינה פעמים רבות לא רק בחירה בתפריט מסוים, אלא בחירה שבאה מתוך אמונה בדרך חיים אחרת. נסו למצוא קייטרינג שיתאים לערכים שלכם, מה שמשפיע לעתים קרובות על האוכל עצמו. למשל, אם אתם בוחרים בטבעונות גם בעקבות רצון לחיות חיים טבעיים יותר, שמחוברים לגוף ולאדמה בצורה נכונה ובריאה, כדאי לבחור בקייטרינג שהוא לא רק טבעוני, אלא גם כזה שחרט על דגלו את ערכי הבריאות, ויעניק לכם תפריט בריא, עשיר ומגוון.

קייטרינג בריאלה

קייטרינג בריאלה הוקם על ידי יעל קריזברג, נטורופתית והרבליסטית קלינית, מומחית לאורח חיים בריא מתוך תפיסה הוליסטית, החל מנטורופתיה, דרך הדרכת כושר ועד עיסוק בקייטרינג ובסדנאות בישול. הרצון הוא ליצור חיבור בריא וטבעי בין הגוף לנפש, מה שמתאפשר בצורה טובה באמצעות אוכל טבעי, טבעוני ובריא. לפיכך, קייטרינג בריאלה מציע מנות טעימות במיוחד, על טהרת הטבעונות המשמחת והמפנקת, תוך שמירה על תפריט מאוזן ובריא.