סדנת אפייה טבעונית

סדנת אפייה טבעונית

בישול טבעוני נעשה על ידי שימוש במזון שאינו מן החי. מוצרים מן החי כוללים בשר, דגים, מוצרי חלב כמו ביצים וחלב, כמו גם דבש. טבעונות היא דרך חיים השואפת למגר שימוש בבעלי חיים למאכל, לבוש או כל מטרה אחרת. בנוסף, טבעונים לא משתמשים ברכיבים שמקורם בבעלי חיים גם בצרכי קוסמטיקה וטואלטיקה כמו סבון או שמפו.

סדנת אפייה טבעונית מתאימה לאנשים הרוצים להכין קינוחים טבעוניים. בסדנא תוכלו ללמוד איך להכין גרסאות טבעוניות של מאפים מוכרים כמו בראוניז, קאפקייקס ופשטידות. סדנא זאת  הינה מושלמת עבור מי שמעוניין לחקור את עולם האפייה הטבעונית, וכן עבור כל מי שרוצה ללמוד לאפות קינוחים ומאפים שונים מבלי להשתמש במוצרים מן החי. אם אתם רוצים ללמוד לאפות מאפים טבעוניים אבל מעולם לא היה לכם את הכלים, את הזמן או את הסבלנות, הסדנא הזאת היא בשבילכם!

סדנת אפייה טבעונית

 

אנשים בוחרים להיות טבעוניים מסיבות שונות. עבור אנשים מסוימים, טבעונות היא בחירה של סגנון חיים, בעוד שאחרים בוחרים בטבעונות על מנת להפחית את הפגיעה בסביבה. ללא קשר לסיבה שבחרתם להפוך לטבעונים, ישנם יתרונות רבים לטבעונות.

 

למה התחלתי ללמד ולארח סדנאות אפייה טבעונית?

התחלתי ללמד ולארח סדנאות אפייה טבעונית בגלל אהבתי הגדולה לאורח החיים הטבעוני, וכן כי רציתי לחלוק את הידע והאהבה שלי לאוכל טבעוני. רציתי לעזור לאנשים להבין שעדיין אפשר לאכול אוכל טעים בתור טבעוני ושלא קשה לאפות בלי מוצרים מהחי.

אני תמיד מחפשת אחר דרכים חדשות לחלוק את הידע שלי לגבי אורח החיים הטבעוני עם אחרים, אני מאמינה שלכולם צריכה להיות גישה לאוכל בריא וטעים. התחלתי לארח סדנאות בישול טבעוני כי רציתי שיהיה נוח יותר לאנשים ללמוד על טבעונות ולנסות מתכונים חדשים. אנשים יכולים ללמוד כמה קל לבשל ארוחה בריאה וטעימה מאוד על בסיס צמחי על ידי השתתפות באחת הסדנאות שלי.

 

סדנת אפייה טבעונית: טיפים וטריקים

– ניתן להחליף ביצים ברסק תפוחים כדי להפוך את העוגות ללחות ואווריריות יותר.

– תערובת זרעי פשתן עשויה לשמש כתחליף ביצים מצוין לפנקייקים, מאפינס ועוגיות.

– אפשר להמיר חלב פרה בחלב שקדים או חלב אורז כדי להפוך את המאפים שלך לטבעונים.

 

איך לאפות עוגות ועוגיות?

אפייה היא לא רק מיומנות, זו אומנות. וכמו בכל צורת אמנות אחרת, הדרך הטובה ביותר ללמוד אותה היא על ידי השתתפות בסדנה שלי, כל מנה שנאפית היא חגיגה ומוגשת בצורה אסתטית ומזמינה.

בסדנה, נלמד לאפות עוגות מדהימות. ואיך אפשר ללמוד להכין עוגה בלי ללמוד הכנת עוגייה? לכן נלמד גם איך להכין את העוגייה המושלמת. בסדנה, אנחנו נכין עוגות ועוגיות טבעוניות מאפס, כך שלא רק תקבלו הזדמנות ללמוד איך לאפות את הפינוקים הטעימים האלה, אלא גם תלמדו איך ניתן לשדרג את אותם מאפים על ידי הוספת כמה מרכיבים נוספים כמו שוקולד או גרידת לימון. קינוחים טבעוניים הופכים יותר ויותר פופולריים בעולם, ועם מתכונים וטעמים כאלה, קל להבין מדוע.